Do not go gentle into that good stream

Een mooi gedicht verdient een mooie kader.
Het gedicht is geïnspireerd op Do not go gentle into that good night van Dylan Thomas.
De kader is er eentje van de kringwinkel.

klaar

Stap 1: Je materiaal.

Een mooie houten kader. Deze vond ik voor een prijsje in de kringwinkel, maar ook in winkels zoals de Blokker, Casa en …, vind je allerhande kaders voor een goed knutselprijsje. Wat verf in een kleur naar keuze en die op hout gebruikt kan worden. En als laatste afplaktape.
Een mooie houten kader. Deze vond ik voor een prijsje in de kringwinkel, maar ook in winkels zoals de Blokker, Casa en …, vind je allerhande kaders voor een goed knutselprijsje. Wat verf in een kleur naar keuze en die op hout gebruikt kan worden. Een sponsje. En als laatste afplaktape.

Stap 2: Plakband diagonaal.

Voor mooie lijnen te verkrijgen heb ik met afplaktape evenwijdig aan elkaar stukjes afgeplakt en even breed als de plakband zelf, stukjes opengelaten.
Voor mooie lijnen te verkrijgen heb ik met afplaktape evenwijdig aan elkaar stukjes afgeplakt en even breed als de plakband zelf, stukjes open gelaten.

tape

Stap 3: Verf doppen.

verf doppen
Als verf heb ik een staaltje muurverf van Levis gebruikt. Het aanbrengen van de verf doe je best met een sponsje, zo kruipt er minder verf onder de tape.

sponsje

Stap 4: Een zwerm papegaaitjes.

Als achtergrond voor het gedicht vond ik dit leuke stofje vol met kleine papegaaitjes. Het gedicht drukte ik af op gekleurd papier en kwam mooi in het midden van de kader te zitten.
Als achtergrond voor het gedicht vond ik dit leuke stofje vol met kleine papegaaitjes. Het gedicht drukte ik af op gekleurd papier en kwam mooi in het midden van de kader te zitten.

kaderklaar

deco
Geef het mooie gedicht in je mooie kader een mooi plaatsje.
2 gedachtes over “Do not go gentle into that good stream

Geef een reactie

