Idee. der creativmarkt

idee. der creativmarkt

Op een dag was ik wat aan het wandelen in Stuttgart. Ik passeerde er Idee. der creativmarkt, mijn nieuwsgierigheid werd gewekt dus ging ik een kijkje nemen. Een winkel vol met knutselmateriaal: lintjes, alle soorten papier, bollekes wol, kartonnen vormen, washi tape, verfjes in alle kleuren en voor alle ondergonden, borduurgaren, schilderdoeken, stofkes, stempels, stickers, kaartjes… Noem het maar op, ze hebben het daar!

De knutselwinkel van uw dromen, ofja van mij toch. πŸ˜‰

Collage Idee

Los gehen in de winkelontdekking van het jaar!

Geef een reactie

