Plant Color Pop

Urban Jungle Bloggers, ik ontdekte het een tijdje geleden en was meteen weg van hun inspirerende website. Je kan je aansluiten bij hun groene ‘community’ en zo krijg je elke maand een nieuwsbrief in je inbox met een leuke opdracht die altijd te maken heeft met planten.

miekaatoen ❤ plantjes

Dus na eerst wat rond te kijken in hun fotogalerijen op facebook en instagram, kriebelden mijn vingers zo hard, dat ik me inschreef op hun nieuwsbrief.

En tadaam, ziehier het resultaat van mijn eerste opdracht Plant Color Pop!
Make your plant pop.

Klimop met UrbanJungleBloggers

Voor m’n eerste opdracht ging ik naar een van mijn favoriete groene plekjes: het kanaal. Altijd rustig, altijd vredig, iedereen vriendelijk, altijd mooi.

Het kanaal

Ik ging op pad met m’n camera en een zwart-wit ruitjes papier.
Zo fotografeerde ik wat plantjes in de berm.

Collage
Eigenlijk was de opdracht om juist 1 plant te kiezen, maar ik vond het effect zo leuk dat ik bij elk mooi blaadje of plantje dat ik tegenkwam m’n ruitjes papier erachter stak en een foto maakte. Zie deze buitengewoon alledaagse plantjes eens poppen vanuit hun achtergrond! 😉

Paarse bloem

Tot de volgende!

Geef een reactie

