Pakje voor mezelf

Na een examen een uurtje voor jezelf nemen, dat mag best. Ik ging na mijn examen wat rond snuisteren in de Standaard Boekhandel. Een bepaald boekje sprak mij wel aan dus nam ik het mee en liet het fijn voor mezelf in pakken. Want zo af en toe een pakje voor jezelf, dat mag ook best. πŸ™‚

Pakje voor mezelf
Pakje openen!

Pakje openmaken

Make it, Blog it, Share it! Een handige handleiding met tips & tricks voor creatieve bloggers een duwtje in de rug te geven. Ik kijk al uit naar een zomer vol knutselprojecten, maar eerst door die examenperiode geraken.

Meer informatie over het boek vind je hier.
& 7 redenen waarom je het boek moet lezen hier.

make it, blog it, share it

2 gedachtes over “Pakje voor mezelf

Geef een reactie

