Antoine & Lili

DSC_0011

Dit lieve kastje stond op mij te wachten in de kringloopwinkel. Ik was op slag verliefd, dus heb ik het maar meegenomen. πŸ™‚
Na veel schuur- en boenwerk, werd het een echt pareltje. Er was wel nog 1 stukje dat ontbrak. M’n kastje had een handvatje tekort. Ik heb gezocht en gedaan, maar vond geen passend knopje. Tot ik Antoine & Lili tegenkwam. Wat een leuk Parijs winkeltje en ze bleken ook nog eens het perfecte knopje voor mijn kastje te hebben.
Een kattenvrouwtje met een brilletje op.

DSC_0019 DSC_0014

Antoine & Lili, een naam die je op meerdere plaatsen in Parijs en zelfs in heel Frankrijk kan tegen komen. De naam van leuke winkel: mooie vrouwenkleding, vrolijke schoenen, kleurrijke prullaria en pakjes, originele kinderspulletjes… voor elk wat wils dus.
Meer van dit op http://www.antoineetlili.com.

DSC_0354

Antoine & Lili

Deze Antoine & Lili is gelegen aan Canal Saint-Martin. Een supergezellige buurt in Parijs vol leuke en creatieve winkeltjes.

Canal Saint-Martin, Parijs
Canal Saint-Martin, Parijs
Geef een reactie

