Zomer in huis

Deze winter hou ik de zomer in huis met m’n strandhoekje. Twee schattige strandstoeltjes en een tafeltje, zo vrolijk als een strandhuisje.
Voor het tafeltje gebruikte ik een bouwpakket uit een doe-het-zelfzaak.

Strandtafeltje

Stap 1: Alles wit.

Eerst alles wit, witte lakverf was hierbij van de partij.
Eerst alles wit, witte lakverf was hierbij van de partij.

Stap 2: Een streepje groen.

De afplakplakband in de aanslag om alles te beschermen wat geen groene verf moet krijgen.
De afplakplakband in de aanslag om alles te beschermen wat geen groene verf moet krijgen.
Dan sommige plankjes van een groen laagje voorzien. Zo komt de strandsfeer erin.
Dan sommige plankjes van een groen laagje voorzien. Zo komt de strandsfeer erin.

Stap 3: Bouwpakketje.

Dan nu alleen de plankjes in elkaar vijzen tot een tafeltje.
Dan nu de plankjes in elkaar vijzen tot een tafeltje.

Stap 4: Een kadertje.

Voor een echt zomer gevoel, maakte ik nog dit kadertje, met strand en een beetje bos.
Voor een echt zomergevoel maakte ik nog deze collage in dit kadertje, met strand en een beetje bos.
Zo hou ik toch wat van mijn zomergevoel in huis deze winter.
Zo hou ik toch wat van mijn zomergevoel in huis deze winter.

IMG_0111

Geef een reactie

